Publicat in data de: Wednesday, 22 June, 2022, 19:11

Ponturi pentru un advertorial de succes

Share This
Tags

Scrierea unui advertorial eficient poate fi o provocare cei fără experiență anterioară de în copywriting. Cu toate acestea, iată câteva informații utile pe care le poți folosi pentru a începe să creați conținut într-un mod captivant, informativ și natural.

Înțelege vocea publicației

Primul pas către un advertorial de succes, care captează atenția cititorilor este de a evalua și emula vocea publicației. Editorialul ar trebui să reprezinte interesele audienței sale și prezinte informațiile pe un ton similar cu celelalte articole din revistă. Acest lucru face ca textul său să se simtă mai natural și mai autoritar, stabilind astfel o legătură puternică cu cititorii.

Creează un titlu atractiv

Probabil că cea mai importantă componentă a unui advertorial este titlul. Ca la orice articol de știri, titlul unui advertorial este menit să stârnească curiozitatea și să atragă cititorii. În cazul advertorialelor, un titlu eficient nu ar trebui să conțină doar numele produsului, și nici să imite o replică din reclame. În schimb, el ar trebui să transmită esența mesajului tău, prezentat într-un mod care să trezească interesul cititorilor tăi.

Nu adopta un ton mult prea comercial

Chiar dacă obiectivul principal al advertorialelor tale este generarea de conversii, nu îți aduce niciun beneficiu adoptarea unui ton mult prea comercial. Trucul este să fii informativ în timp ce atragi atenția asupra magazinului tău, sau produselor și serviciilor pe care le comercializezi. Cu toate acestea, dacă devii prea orientat spre vânzări, cu propuneri de tipul: „Acest spa îți oferă beneficii fără de care nu poți trăi”, îi îndepărtezi pe cititori. În schimb, promovează beneficiile produselor tale într-un mod interesant, în care consumatorii se pot delecta. Vrei să-ți poziționezi afacerea în piață ca o soluție la întrebările pe care le ridici în conținutul tău.

Ține cont de etica jurnalistică

Au existat critici de-a lungul anilor cu privire la etica advertorialelor, invocând faptul că acestea pot fi înșelătoare sau interpretate greșit ca jurnalism obiectiv, deși sunt fără îndoială pur subiective. Aceste preocupări sunt valabile și nu trebuie ignorate. În timp ce advertorialele sunt instrumente de marketing naturale valoroase și eficiente, ele trebuie să fie clar însemnate ca atare.

Potrivit Societății Americane a Editorilor, conținutul sponsorizat care seamănă cu articolele de știri trebuie marcat în mod explicit ca conținut publicitar. Ei citează diverse reglementări care interzic articolele publicitare înșelătoare, inclusiv una care afirmă că orice conținut care „folosește formatul și are aspectul general al unei știri și/sau articol cu informații publice care se pretinde [a fi] independent, imparțial și imparțial trebuie marcat în mod clar și vizibil ca reclamă dacă promovează produse și servicii.”

Beneficii ale advertorialelor din punct de vedere al costurilor

Pe măsură ce conținutul publicitar devine tot mai digital, calcularea raportului cost-beneficiu este dificilă. Acest lucru se datorează în parte peisajului în continuă schimbare al advertorialelor și mediile în care acestea sunt publicate. Drept urmare, poți primi tarife extrem de diferite pentru advertoriale, în funcție de publicația în care ele apar.

Întreprinderile mici cu bugete limitate de marketing ar trebui să fie precaute atunci când abordează diferite publicații. În cele din urmă, acoperirea pe scară largă este mai puțin importantă decât publicul vizat. Cercetează și poți descoperi că publicațiile mai mici, de nișă, sunt mai eficiente în generarea de conversii și sunt mult mai puțin costisitoare.

Pentru comercianții de piese de calculator de exemplu, reclamele publicitare reprezintă o alternativă viabilă la publicitatea tradițională tipărită sau de la televizor ori radio. Spre deosebire de marketingul convențional, advertorialele oferă acestor comercianți o oportunitate de a-și informa publicul despre noile linii de produse și de a crește gradul de conștientizare a brandului într-o industrie în care recunoașterea brandului devine din ce în ce mai dificilă. Prin conținut interesant și informativ, poți oferi publicului tău țintă o platformă în care să prezinți beneficiile și valoarea produselor tale. Puține alte oportunități de publicitate îți oferă atât de multă flexibilitate și spațiu pentru a-ți promova afacerea atât de eficient cum o fac advertorialele.

Dacă vrei să afli mai multe despre beneficiile promovării prin advertoriale, dar și cum să scrii un material extraordinar, accesează platforma Publyo.ro, un sistem performant care te ajută să devii maestru în arta advertorialelor.

Sursa: BusinessCover.ro

Despre Autor

- ofera cititorilor de presa online informatii locale din Bucuresti, business local, lifestyle urban, evenimente.

Leave a comment

XHTML: You can use these html tags: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Limetorrents